En liten teater idag i skolan! :D

HEEJ alla läsare!


Jao idag var det nån kille som hetter 'UTAS' (tror jag att han hette)?...
han skulle typ spela nån teater).
Jag tyckte att teatern var BRA!..
Asså vill ni veta varför jag tycker det??
Det är för att allt han berättade var så bra.
Asså han berättade som om han berättade om sig själv när han var yngre (Alså var han gammal nu)..
Men det var så bra. Alsså det var roligt i början sen mot slutet så blev han typ lite alvarlig. :O..
Men visste ni att han som spelade teatern till oss ( I högstadiet ) har varit med i BECK film/filmerna som 'Advokat'..
 
PS. Det var inte han som var killen i berättelsen..
!


Men iallafal så efter teaten så skulle alla i min klass sammlas i vårat klassrum och prata om ''teaten''.
Ja att prata om teatern var lite BOORRIINNG..(Men jag tyckte teatern var braa! :P )..
Några iklassen trodde att han berätytade om sig själv men det gjorde han inte.
Han pratade om en kille mellan 17-18 års-åldern som hadde gått igenom allt det hära som han berättade om..(stavning),..Men teatern handlade om en kille i 17-18 År-åldern som tänkte råna en kiosk med sin kommpis men det gck inte så bra?:O..
Alsså hans kommpis sparkade ner 'trä'kiosken och Killen skulle typ ta tjejen som stog inuti kioskem men han blev 'fövirad typ' och gjorde typ en karate spark på henne och sen drog dom och tog/Rånade en lastbil och körde iväg.
Sen typ fångade Polisen dom och tog dom på FÖRHÖR. Men killarna sa ingenting. Men då visade polisen tjejens kropp och sa att nån av dom hadde dödat henne och då blev killen typ räd och sa att det var han som hadde dödat henne så han åkte in i finkan och så klart hans kommpis mee.
Men efter ett tag så fick killen träffa tjejens föräldrar och hennes lille bror var med också..
ÅÅ jag pallar inte berätta nå mer om teaten..

Men efter det hadde vi RAST och efter det så skulle alla 6-7:or sammlas i 6-7 A klassrum.
Vi pratade 'typ' om regler åså BLABLABLAAA.
efter det så skulle vi äta Lunch det var korv med potatismos mmm det var gått för jag var såå HUNGRIG!.. :D
Sen typ skulle vi prata igen Och sen fick vi gå hem kl 12:30 JIPPI :) ......
!
 


 // Jennifer <3








Kommentarer
Postat av: Denise <333

hallå teatern var inte alls bra !!

höhö elr lite men inte alla fula ord !

2009-11-25 @ 20:01:16
URL: http://denise.noordman.blogg.se/
Postat av: Emma , :D

WOW, haha det kan man säga att det var ett ganska så långt inlägg. kommentera gärna min blogg?

2009-11-28 @ 13:46:34
URL: http://deuxes.blogg.se/
Postat av: Natalie :D

Han ägde!!!!!!! :D

2009-11-28 @ 19:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0