Tjubre allihoppa.. Är med Denise!<3

Heeeej alla läsare!
Jao idag har vi ju dansat upp för föräldrarna (stavning)..
Det var inte så pirrit tyckte jag men igenkligen skulle inte jag få stå längst fram, men Johanna ville inte stå längst fram så hon och jag böt platser ( tack gmn!<3)...
Men på första värsen (stavning) så stog jag näst längst fram,, Men andra värsen så stog jagh längst fram..
Men andra värsen är bäst ''Tycker jag :) '...
Men när vi hadde dansat klart så aploderade (stavning) alla ått åss :P..



Men jag hinner inte skriva nå mer nu okej..
Pöss och kram // Jennifer och Denise Sötnöt!..<3

PS: bilder kommer imorgon på dansen och bilder när jag var med denise efter dansen men måsstedra herrå!!<3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0