LoOoOoOoV !! <3

Heeeeeej alla läsare!!

Idag har vi varit i skolan till kl:12,00..
Jao alla fick sluta tidigare! :D..
Men ialla fall, första och andra lektionen hadde vi Pyssel (stavning)..
Sen så skulle vi äta i klassrummet ''man fick sitta i villket klassrum man ville :P ''
Vi åt korv med bröd 'haha jag åt 4 st!'.
Men sen hadde vi snöbollskrig haha!..
Jag kastade en snöboll på Austin haha! Meen då började han springa efter mig och 'ja' jag typ halkade så Austin snömulade mig haha!. Men när jag skulle ställa mig upp så kom Jonathan och snömulade mig..FYFAN! :P..
Men jaja,  sen väntade vi på bussen vid skolan och ja då snömulade Jonathan mig igen!..
Jao sen så kastade jag på Denise haha!<3 :P..
Så hon började springa mot mig, med en snöboll, men när jag skulle svänga så halkade jag haha!<3..
så kom bussen och vi åkte till busstationen. men när vi skulle kliva av så sa Austin och jonathan att dom skulle snömula mig eller Denise ha!<3.. :P.
Men Austin fick inte tag på mig haha!<3 :P..
Men stackars Denise. Jonathan fick tag på henne och dåppade (stavning) hennes huvud i snön haha!<3.

Jao det var allt för idag!!



Kommentarer
Postat av: denise <3<3<3<3<3

hahahahah !

2009-12-18 @ 17:10:03
URL: http://denisenoordman.blogg.se/
Postat av: Emma H <33

Sötnöten <3<3<

2010-01-05 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0