God Jul!<3

Här är en bild på mina jul-klappar!<3 :)

Av mamma fick jag..
En bärbar dator!
-Hörlurar till datorn.
-en data-mus med sladd.
- The sims On holiday och The sims Makin magic till Sims 1.
-The sims2 djurliv.. Jippi !!. :D
Och jag fick ett långt vitt linne och en lång grå-svart kofta från GINATRKOT!


-SMINK
   =
-Puder
-Mascara
-Ögon-skugga (STAVNING)!!!!!!
och massa annat!.
Och smink-väska!.
Och presentkort på HM :- Hundra kr.

Av william/lillebror.
Dove - Beauty body lotion.

Av Natalie/stora-syster.
Presentkort på GINATRIKOT :- Hundra kr.

Av anna-sara/faster.
Presentkort på GINATRIKOT :- Tvåhundra kr.

Av Farmor.
Trehundra kr.

Av Pappa fick jag en trådlös datamus.Vet inte om jag ska ta den eller lämna in den och köpa nått annat, För jag har hadde en datamus :P..
Och jag fick  CD-skivor.

OCH ÖVRIT fick jag en Adidas pärfym (stavning) och 50kr och lite mer smink. Jag firade Jul 3 gr.. :P... 

HERRÅ // Jennifer<3


Kommentarer
Postat av: denise

saaaknar dig gmn !!!<3

2010-01-03 @ 13:47:06
URL: http://denisenoordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0